ARTYKUŁ

Reklama przyszłości dostępna już teraz!

Reklama przyszłości dostępna już teraz!

Druk 3D w reklamie i handlu to najnowsze i największe wyzwanie dla firm aspirujących do miana innowacyjnych, a jak dobrze wiemy innowacja odróżnia lidera od naśladowcy. Aby zrealizować takie wyzwanie należy nie tylko posiadać standardową funkcję postrzegania rzeczywistości, ale również intuicyjny zmysł przewidywania przyszłości. Dzisiaj walkę konkurencyjną wygrywają liderzy, którzy kładą nacisk na najnowsze technologie. Przykładami takich działań na rynku reklamy są firmy, które już dzisiaj zainwestowały w odpowiedni sprzęt i dostarczają wyspecjalizowane rozwiązania z zakresu 3D. Na bazie ich doświadczenia chcielibyśmy Państwu zaprezentować kilka przykładów zastosowań druku 3D w obszarze reklamy wielkoformatowej i nie tylko…

 

SELFIE POINT
Produkcja i wykorzystanie selfie point’ów w połączeniu z akcjami w kanałach social media dają olbrzymie możliwości marketingowe w zakresie promocji marki, produktów czy też usług. Firma MOTI (Meksyk), na potrzebę Festiwalu Światła 2018 zrobiła model szkieletu, który ma imponujące wymiary 8,4 x 3,6 x 3,7 m. Jest to obecnie największy selfie-point wyprodukowany na świecie w technologii 3D. To co najważniejsze to, że czas jego produkcji wyniósł tylko 120 godzin.

 

POP/POS
Jeżeli jesteśmy już przy czasie realizacji nietypowych projektów to warto wspomnieć o firmie MACY’S, która na zlecenie firmy CAROLINA HERRERA wyprodukowała prawie 2 metrowego czerwonego flaminga. Całość zlecenia od momentu odebrania telefonu do wstawienia gotowego obiektu na witrynę sklepową trwała… 3 dni (!). Druk 3D daje nam niespotykane możliwości. Już dzisiaj możemy wydrukować model manekina-kolarza, który siedząc w charakterystycznej dla siebie pozycji „na szosie” reklamuje najnowszą kolekcję strojów kolarskich. Odczepiane kończyny pozwalają na bardzo szybką zmianę prezentowanych ubrań.

Taka „ozdoba” stoiska targowego jest nie lada magnesem dla potencjalnych klientów. Kolejnym ciekawym przykładem obiektu z serii point-of-sale jest kartonowe mleko wylewające się wprost na podłogę. Umieszczone na terenie powierzchni sprzedażowej robi naprawdę duże wrażenie i powoduje, że nikt nie przejdzie obok takiej reklamy obojętnie. Jeżeli dodamy do tego informację, że te wszystkie obiekty mają możliwość podświetlenia to otrzymujemy zupełnie nowy wachlarz możliwości reklamy. Aby to lepiej zobrazować proszę spojrzeć na zawodników rugby Ligi Gigantów (WORLD CUP 2017) stworzoną przez firmę COMPOSITE IMAGES (Australia). Manekiny po wydruku zostały jedynie ubrane w stroje sportowe oraz dodatkowo podświetlone systemem LED.

 

LITERY PRZESTRZENNE 3D i SOFT SIGNAGE
Litery przestrzenne mogą być tworzone w tylu wariantach ile mamy firm na rynku. Znaki mogą wypukłe i/ lub zawierać nietypowe elementy. Ich podświetlenie może się odbywać na 3 sposoby. W zależności od wielkości napisu/ logotypu czas produkcji może wynosić od kilkudziesięciu minut do paru godzin, bez jakichkolwiek strat materiałowych (!). Z kolei obiekty Soft Signage to już nie tylko prostokątne czy kwadratowe aluminiowe ramki, które znaliśmy do tej pory. Mamy możliwość tworzenia ram o dowolnych rozmiarach i kształtach oraz wysokości. Do nich z kolei możemy wpiąć materiał drukowany na płótnie lub innych materiałach do podświetleń.

Przyszłość jest teraz! Ogranicza nas jedynie nasza wyobraźnia. Opisane powyżej przykłady stanowią tylko niewielką część potencjału tej addytywnej technologii. Firma MASSIVit jako producent największych drukarek na świecie dedykowanych na rynek reklamy i handlu oferuje niesamowity wachlarz nowych możliwości. Na dzień dzisiejszy pracuje już ponad 80 urządzeń na całym świecie. Daje to ogromną wiedzę i doświadczenia, którymi będziemy się chcieli z Państwem podzielić na naszym stoisku G11 podczas targów FestiwalDruku.pl. Serdecznie zapraszamy.

Zespół LFP Industrial Solutions – wyłączny dystrybutor firmy MASSIVIT

Dodane tagi