Artykuły Promocyjne, Nowości

Każdy może drukować na tekstyliach – API.PL podsumowuje Fast Textile

Nowa lokalizacja i nowe możliwości. Z dużymi nadziejami firma API.PL zawitała do Nadarzyna na kolejną edycję Międzynarodowych Targów Tekstylnych FAST TEXTILE. 

– Branża tekstylna jest nam szczególnie bliska. Poczynając od sitodruku, od którego zaczynała firma API.PL swoje działania na rynku druku, poprzez technologie druku sublimacyjnego, kończąc na przemysłowym druku bezpośrednim na tekstyliach. Zatem nie mogło nas zabraknąć również na tych targach – mówi Mariusz Wasiak, Marketing Manager w API.PL

Ekspozycja API.PL została podzielona na dwie sekcje. Pierwsza część była przeznaczona dla firm zainteresowanych przemysłowym drukiem na tekstyliach. W ramach tej sekcji zaprezentowany został EPSON SureColor SC-F9200 – największy, dwugłowicowy ploter sublimacyjny z oferty firmy EPSON, którego wyłącznym dystrybutorem na rynku polskim jest firma API.PL.

Drugą propozycją umożliwiającą druk sublimacyjny z prędkością 120m2 na godzinę był Homer HM1800P. Jest to idealne rozwiązanie dla druku metrażowego z dużymi prędkościami.

Druga część ekspozycji firmy API.PL skierowana była do firm zainteresowanych  personalizacją z wykorzystaniem druku sublimacyjnego, sitodruku oraz druku DTG. EPSON SureColor SC-F6200, ploter sublimacyjny o szerokości zadruku 111,8 cm, idealnie nadaje się na początek przygody z sublimacją oraz do druku krótkich serii. EPSON SureColor SC-F2000 to sprawdzone rozwiązanie firmy EPSON do druku bezpośredniego na gotowych produktach.

Na stoisku API.PL można było również zapoznać się z szeroką ofertą pras i kalandrów marki Transmatic, oczkarek do tekstyliów marki Plastgrommet, oraz farb i urządzeń do sitodruku.

– Staraliśmy się pokazać różnorodne zastosowanie naszych technologii począwszy od wysokowydajnych rozwiązań przemysłowego druku na tekstyliach, a skończywszy na druku na gadżetach takich jak klapki japonki czy korkowe podkładki pod kubek. Mam nadzieję, że udało się nam zainspirować wiele osób do spojrzenie na sublimację czy druk bezpośredni jak na szerokie spektrum możliwości jakie nasi klienci mogą wykorzystać do rozszerzenia swojej oferty – podsumowuje Mariusz Wasiak, Marketing Manager w firmie API.PL

www.api.pl

OOH magazine był partnerem targów.

KL