Druk Cyfrowy, Nowości

Ricoh Polska na 22. Przystanku Woodstock

Już po raz czwarty Ricoh znalazło się w gronie partnerów Przystanku Woodstock. Podobnie jak w poprzednich latach, tak i tym razem dla uczestników festiwalu powstaną specjalne strefy Ricoh oraz atrakcyjne konkursy i niespodzianki. Motywem przewodnim tegorocznej imprezy jest „THETAWorld 360”, czyli gwarancja niezapomnianych przeżyć przez cały festiwal.

Stałym punktem na mapie Przystanku Woodstock jest namiot Ricoh, w którym każdy festiwalowicz ma okazję do zrobienia sobie pamiątkowego zdjęcia. W jedynym profesjonalnym na Przystanku studiu fotograficznym, dzięki aparatowi PENTAX 645Z oraz PENTAX K1, uchwycone zostaną niezapomniane chwile tysięcy gości strefy Ricoh. Jak co roku będą one drukowane na urządzeniach wielofunkcyjnych Ricoh. Otwarcie namiotu już 13 lipca o godz. 14.00.

Drugi rok pod rząd Ricoh będzie partnerem przystankowej strefy mediów „Ricoh Press Centre”. Na dziennikarzy będzie też czekać specjalnie przygotowana chillout zone’a, w której każdy będzie mógł zaznać chwili relaksu. W ramach strefy mediów będzie można wypożyczyć do testów ekstremalne aparaty i kamerki z serii WG, kamery sferyczne THETA S 360° oraz inny sprzęt.

„THETAWorld 360” to nie tylko hasło, ale sposób, w jaki Ricoh będzie w tym roku uwieczniać Przystanek Woodstock. Strefę pokazową Ricoh 360° będzie można znaleźć na pasażu handlowym. Tam każdy przeniesie się do magicznego świata dzięki najnowszemu urządzeniu Ricoh – kamerze sferycznej THETA S. Przystanek Woodstock uchwycony na filmach i zdjęciach 360°? Tego jeszcze nie było, ale czas to zmienić!

Podobnie jak podczas poprzednich edycji, Ricoh dostarczy również sprzęt drukujący i interaktywny (w tym tablice interaktywne do Ricoh Press Centre) wykorzystywany w trakcie Przystanku Woodstock.

– Odliczamy dni do kolejnej edycji Przystanku Woodstock. Jako wieloletni partner Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, zrobimy wszystko co w naszej mocy, aby tegoroczny festiwal był dla każdego niezapomnianym przeżyciem – powiedział Paweł Barski, Marketing Director w Ricoh Polska.

www.ricoh.pl

KL