Artykuły, Druk Cyfrowy

Key2Print – wyspecjalizowane narzędzie do obsługi B2B, B2C oraz segmentu foto

System ułatwia pracę z każdym klientem, upraszcza komunikację, błyskawicznie dostarcza wyceny złożonych produktów, porządkuje zamówienia w produkcji i automatyzuje obieg informacji w firmie.

Podczas bloku poświęconego Key2Print, Igor Kluź opowiadał o tym, jak system tej firmy pomaga w obsłudze „internetowych” klientów B2B, B2C oraz klasycznego klienta składającego zamówienia drogą tradycyjną: poprzez email lub telefon.

Key2Print ułatwia pracę z każdym klientem, upra-szcza komunikację, błyskawicznie dostarcza wyceny złożonych produktów, porządkuje zamówienia w produkcji i automatyzuje obieg informacji w firmie. Stali klienci drukarni mogą mieć specjalnie wydzieloną sekcję ze swoimi produktami, własnymi cennikami oraz szablonami w kreatorze online z ich identyfikacją wizualną. W ten sposób drukarnia za pośrednictwem systemu, buduje długofalowe relacje z klientami i pozwala na rzetelną ocenę zyskowności tych relacji. Dzięki dedykowanej funkcjonalności- obsługa zamówień tradycyjnych – handlowcy mogą składać zamówienia w imieniu klienta i wysyłać ofertę pocztą elektroniczną wprost z panelu systemu. Współpraca z zespołem wsparcia Key2Print pomoże drukarni zwiększyć zasięg oferty wśród klientów indywidualnych oraz zapewnić wszystkim wygodny sposób zamawiania. Problem złych plików graficznych rozwiązują systemy Preflightu oraz Kreator Grafiki. Kreator umożliwia szybkie tworzenie gotowych koncepcji graficznych nawet niedoświadczonym użytkownikom. Kreator Grafiki Key2Print jest już dostępny w wersji do obsługi Fotoksiążek. W czasach wszechobecnego Internetu i mediów społecznościowych zachowania użytkowników szybko się zmieniają. Według analiz zachowań klientów coraz więcej z nich będzie szukało w „sieci” nie w drukarni, lecz bezpośrednio konkretnych produktów. Najlepsze wyniki będą osiągać sklepy wyspecjalizowane. Wnioski: warto specjalizować sklep internetowy pod konkretny produkt. Drukarnie, które nie mają dobrej reprezentacji w Internecie, systemu do wycen online i ułatwiającego tworzenie grafiki, będą notować spadki ilości zamówień w kolejnych latach. Key2Print nie tylko dostarcza oprogramowanie, ale pomaga też opracować indywidualną strategię marketingową i sprzedażową drukarni, dopasowaną do zmieniających się zachowań klientów.
pl.key2print.com