Druk Cyfrowy, Etykiety i opakowania, Nowości

Epson na Festiwalu Druku 2015

W dniach 9-10. września w warszawskim Centrum EXPO XXI przy ul. Prądzyńskiego 12/14 odbędzie się po raz kolejny wielkie spotkanie marketingowców i poligrafików z Polski i Europy – Festiwal Marketingu, Druku & Opakowań. Podczas imprezy, w gronie niemal 200 wystawców nie mogło zabraknąć firmy Epson, prezentującej szereg autorskich rozwiązań dla wymagających odbiorców.

Na stoisku firmy, oznaczonym F18, zapoznać się będzie można z produktami kierowanymi do branży reklamowej, fotograficznej oraz druku etykiet, takich jak: 

  • SureColor SC-F6000 / F7100 – sublimacyjne drukarki transferowe CMYK do wydajnej produkcji wysokiej jakości nadruków na miękkich szyldach, odzieży i gadżetach. SureColor SC-F2000 to drukarka do bezpośredniego drukowania na odzieży (DTG). 
  • SureColorSC-S30610 / S50610 / S70610 – wielkoformatowe drukarki o szerokości druku 64”. Głowice MicroPiezo TFT 1440 dpi, wykorzystują zestawy 4, 5, 8 lub 10, ekologicznych atramentów UltraChrome GS2 – w tym biały i metaliczny. Atramentom tym przyznano skandynawską ekoetykietę “Nordic EcoLabel”.
  • SureColorSC-T3200 / T5200 / T7200 to wysokowydajne 4-kolorowe, szybkie i precyzyjne drukarki oraz systemy MFP o szerokości 24, 36 i 44” do druku z roli (jednej lub dwóch). Wykorzystują pigmentowe atramenty UltraChrome XD.

Przede wszystkim jednak będzie to wyjątkowa okazja do bezpośredniego zapoznania się z premierowymi drukarkami z serii SureColor – wielkoformatowej SC-F9200 oraz fotograficznej SureColor P800. Klienci zorientowani na rynek retail będą mogli podczas imprezy przetestować proces tworzenia etykiet przez doskonałą ColorWorks C7500.

– Druku cyfrowy to cała paleta rozwiązań dla określonych grup odbiorców, którzy tworzą z myślą o zróżnicowanych potrzebach. Dlatego też Epson buduje swoją ofertę, uwzględniając różne nośniki, wymiary i finalne przeznaczenie druku – powiedział Tomasz Kuciński, Epson Pro Graphics Account Manager. – Udział w Festiwalu Druku to okazja do jej zaprezentowania, ale także bezpośrednich kontaktów z partnerami, pozwalających trzymać rękę na pulsie dynamicznie zmieniającego się rynku poligraficznego.

Odwiedziny na stanowisku Epsona na Festiwalu Druku to także dobra okazja do rozbudowy własnego zaplecza sprzętowego – oprócz szansy na zapoznanie się z produktami, dostępne będą atrakcyjne oferty targowe. 

www.epson.pl

www.festiwaldruku.pl

KL