Druk Cyfrowy, Etykiety i opakowania, Nowości

Packaging Innovations – podsumowanie wg Epson

Podczas ostatniej edycji targów branży opakowań, etykiet, kodów, nalepek w Europie Środkowo- Wschodniej – Packaging Innovations Fair nie mogło zabraknąć Epsona z rozwiązaniami do druku specjalistycznego. Stoisko firmy ze sprzętem skierowanym dla branży opakowań i retail cieszyło się zainteresowaniem.

Bezapelacyjnie największym zainteresowaniem zwiedzających cieszył się premierowy sprzęt – Epson ColorWorks C7500. Urządzenie to wychodzi naprzeciw potrzebom rynku opakowań, który coraz częściej odchodzi od wielkonakładowych serii drukowanych na offsecie, na rzecz personalizowanych oznaczeń produktów tworzonych w niskich nakładach. Dzięki zastosowaniu głowicy wierszowej PrecisionCore MicroTFP C7500 pozwala na produkcję etykiet w świetnej jakości graficznej za rozsądną cenę uzyskaną dzięki eliminacji kosztów druku wstępnego. Szybkość 300 mm/s w rozdzielczości 600 x 1200 dpi oraz funkcjonalność drukowania na żądanie pozwalają błyskawicznie realizować krótkie serie etykiet np. na potrzeby wydarzeń okolicznościowych czy promocji.

– W świecie sprzedaży i marketingu to estetyczna i czytelna etykieta wyzwala impuls, który powoduje że Klient wkłada do koszyka określony produkt. Dzięki C7500 producenci i handlowcy dostają do dyspozycji urządzenie, które nie tylko potrafi tworzyć etykiety z niemal fotograficzną jakością druku, ale również, dzięki radykalnemu skróceniu ścieżki od indywidualnego projektu do gotowej etykiety na produkcie zyskują istotną przewagę nad konkurencją – mówi Grzegorz Moch Business Solution Account Manager z Firmy Epson. – Atrakcyjność wachlarza przewag, jakie daje Colorworks C7500 oddaje przekrój klientów składających zamówienia na drukarkę podczas Packaging Innovations 2015: od średnich drukarni począwszy, poprzez hurtownie spożywcze, aż po indywidualne piekarnie czy sklepy.Warto podkreślić, że o ile czasem trudno jest wiarogodnie przekazać w folderze czy prezentacji kluczowe cechy produktu, jak np. jakość druku, czy przyjazność obsługi, tak można je bez problemu zaprezentować w ciągi kilku chwil bezpośredniej demonstracji. Dlatego właśnie profilowane targi, w rodzaju Packaging Innovations są niezastąpioną formą dotarcia do odbiorców sprzętu tej klasy.

Miarą zainteresowania klientów drukarką ColorWorks C7500 jest fakt, że po pierwszym dniu targów konieczny był dodruk formularzy podsumowujących rozmowy handlowe i zbierających zamówienia na premierowy sprzęt. Łączna liczba wypełnionych dokumentów to blisko sto ofert, co bez wątpienia jest zapowiedzią sukcesu sprzedażowego C7500.

www.epson.pl

 KL