Artykuły, Druk Cyfrowy, Wielki Format

Pierwsi wystawcy Festiwalu Marketingu, Druku & Opakowań 2015

Ponad 75% ubiegłorocznych wystawców potwierdziło udział w tegorocznej edycji Festiwalu Marketingu, Druku & Opakowań. W 2014 w targach uczestniczyło ponad 160 wystawców i prawie 4 tys. zwiedzających, zaprezentowano różnorodne maszyny drukarskie, media do druku i oryginalne opakowania. W tym roku, podobnie jak i w edycjach poprzednich, wśród wystawców znajdą się firmy z szeroko pojętego rynku produkcji reklamowej: od dostawców mediów i maszyn, drukarń, producentów POS, opakowań, po importerów i producentów artykułów promocyjnych.

– Z roku na rok widzimy rosnące zainteresowanie naszym wydarzeniem, które jest obecnie największą imprezą tego typu w drugiej połowie roku. Poprzednia edycja targów przyciągnęła ponad 160 wystawców, w tym roku przewidujemy wystawiennictwo ponad 200 firm z branży – mówi Katarzyna Lipska z OOH magazine – organizatora targów.

Targi to także spectrum wydarzeń dodatkowych. W tym roku ponownie odbędzie się konferencja Print&Win poświęcona technologii Web2Print oraz oprogramowaniu dla branży opakowań. Po sukcesie pierwszej edycji, odbędzie się kolejna odsłona konferencji Pack Trends – „Trendy na rynku opakowań kartonowych”. Event dedykowany jest przedstawicielom agencji reklamowych oraz pracownikom działów marketingu. Wraz z partnerem targów – magazynem „Świat Druku” podczas warsztatów „Akademia Zarządzania Barwą” uczestnicy poruszą temat poprawnego odwzorowania barw na ekranie i w druku.

Swój udział potwierdziło już ponad 100 wystawców. Z grona dostawców mediów i maszyn są to m.in. Amatec, API.PL, Artemis, Atrium Centrum Ploterowe, CNC Technika, Epson, Fastcom Systemy Ploterowe, Igepa Polska, Joker, Ikonos, KML Solutions, Plotserwis, Teba, Trodat Polska i VES Ploter.

Targi dedykowane są szeroko rozumianej branży poligraficznej i reklamowej. – Wstęp na wydarzenie przeznaczony jest tylko dla profesjonalistów branży. Zarówno dla nas, jak i naszych Klientów najważniejsza jest jakość kontaktów, a nie ich ilość, dlatego też zastrzegamy sobie prawo do odmowy wstępu na teren targów osobom niezwiązanym z branżą reklamową – dodaje Katarzyna Lipska.

Tradycyjnie już zostaną przeprowadzone konkursy o Złoty Medal Festiwalu – na najbardziej innowacyjne produkty, maszyny i oprogramowanie. O tytuł Super Gift zawalczą prezentowane na targach gadżety i artykuły promocyjne. W konkursie POS STARS zaprezentujemy najlepsze kreacje displaye i ekspozytory w 11 kategoriach tematycznych.

Wydarzeniu towarzyszyć będzie specjalne wydanie Raportu Dostawców Mediów i Maszyn OOH magazine, największego obecnie kompendium wiedzy na temat produkcji reklamowej w Polsce. Po raz dziewiąty wydane zostaną też katalogi PROMO, zawierające bogatą ofertę upominków świątecznych i poligrafii.

Patronat nad wydarzeniem objęły Polska Izba Opakowań, Polska Izba Artykułów Promocyjnych, Polska Izba Druku i Stowarzyszenie Polskich Producentów Etykiet Samoprzylepnych.

Festiwal Marketingu, Druku & Opakowań 2015
9-10 września 2015
EXPO XXI, Warszawa
www.festiwaldruku.pl