Druk Cyfrowy, Etykiety i opakowania, Nowości

Rafał Brzoska gościem specjalnym na konferencji Key2Print

Key2Print zaprasza na drugą już edycję konferencji – Biznes : e-commerce i marketing internetowy Twojej drukarni – 23 października do Warszawy. Podczas spotkania odpowiemy na pytania – jak przygotować się do rozpoczęcia sprzedaż w Internecie? Na czym polega e-commerce i czym jest marketing on-line? Czy za pomocą social media można zyskać nowych klientów i w jaki sposób planować kampanię marketingową, aby zwiększyć zainteresowanie swoimi produktami?

Bez klientów nie da się prowadzić biznesu, a bez odpowiednich narzędzi promocji nie sposób klientów zdobyć. Podczas bezpłatnej konferencji organizowanej przez Key2Print uczestnicy będą mogli dowiedzieć się, jak poprawić swoje wyniki w sprzedaży w Internecie, jak skutecznie reklamować swoje produkty i usługi w cyberprzestrzeni oraz w sprzedaży tradycyjnej. Głos zabiorą eksperci związani z takimi markami jak GooglePerformics, FaceAd, SALESmanagoInPost i CyberLaw.pl.

Reklamowanie za pomocą portali społecznościowych czy Internetu stanowi dla wielu przedsiębiorstw pewne problemy. E-commerce wydaje się być czymś trudnym i nieuchwytnym, a handel coraz bardziej przenosi się właśnie do Internetu. Jak właściwie zachowywać się w cyberprzestrzeni, aby przedsiębiorstwo zyskiwało nowych klientów, a kampanie marketingowe przynosiły oczekiwane rezultaty? 23 października w siedzibie Key2Print w Warszawie przy ulicy Poprawnej 141a, zaproszeni eksperci z branży e-commerce i marketingu on-line będą omawiać zagadnienia związane z prowadzeniem firm w Internecie i ich promocją.

Druga konferencja branżowa organizowana przez Key2Print zostanie podzielona na specjalne panele. W pierwszym głos zabiorą:

–  Marcin Pawłowski (jeden z zaledwie 17 certyfikowanych trenerów Google w Polsce, strateg w domu mediowym Performics – grupa Publicis, jedna z największych grup reklamowych na świecie) opowie o zasadach tworzenia strategii sprzedaży w Internecie i możliwościach największej sieci reklamowej Google.

 – Rafał Brzoska, prezes Integer.pl, operatora Paczkomatów InPost, podczas zdalnej prezentacji poruszy zagadnienia związane z prowadzeniem businessu w Internecie – jakie trendy obecnie panują w branży e-commerce, jakie zalety i zagrożenia płyną z działalności na tej płaszczyźnie handlu i jak prezentuje się przyszłość handlu elektronicznego.

– Beata Marek (prawnik i założycielka CyberLaw.pl, serwisu poświęconego prawu, biznesowi e-commerce i bezpieczeństwu teleinformatycznemu) opowie o zależnościach pomiędzy trzema bliskimi jej zagadnieniami – biznesem, prawem i cyberbezpieczeństwem, z uwzględnieniem e-commerce.

–  Krzysztof Starzecki (FaceAd, jednej z największych agencji marketingowych w świecie social media) wyjaśni, w jaki sposób właściwie korzystać z portali społecznościowych, aby zwiększyć sprzedaż swoich produktów i zdobyć nowych klientów.

 – Marek Broda (przedstawiciel SALESmanago, kluczowej w Europie platformy służącej identyfikacji użytkowników stron internetowych, edukator Marketing Automation i e-mail Marketing) opowie, na czym polega automatyzjacja marketingu, czym różnią się od siebie Marketing Automation i e-mail Marketing oraz jak zoptymalizować swoją sprzedaż przy użyciu prostych automatyzacji.

– Igor Kluź (przedstawiciel Key2Print) opowie o możliwościach wykorzystania Key2Print jako skutecznego narzędzia do sprzedaży on-line przy wykorzystaniu dostępnych na rynku narzędzi marketingowych. Poruszy również temat wsparcia sprzedaży tradycyjnej – poprzez dział handlowy – przy wykorzystaniu rozwiązań internetowych.

Odbędzie się również pokaz najnowszych prezentacja firm partnerskich, wraz z demo maszyn – przedstawiciel Duplo przedstawi swoje rozwiązania, które usprawnią realizację zleceń w drukarniach, Akonda zaprezentuje nowoczesne systemy introligatorskie dla drukarni cyfrowych (w tym urządzenie Fastbind PUR). DKS omówi działanie maszyn przeznaczonych do druku monochromatycznego i kolorowego na różnych podłożach i w różnych formatach oraz zaprezentuje nowy model KonicaMinolta Press C1070, natomiast Fotolia przedstawi nowe możlwiości w segmencie home decor i foto-produktów, jakie wynikają ze współpracy Key2Print z bankiem liczącym ponad 25 milionów fotografii.

Konferencja odbędzie się 23 października w siedzibie Key2Print w Warszawie, przy ulicy Poprawnej 141a. Rozpoczęcie o godzinie 8.45, przewidywane zakończenie około godziny 16, w przerwie między panelami zaplanowano lunch oraz przerwy kawowe. Aby wziąć udział w bezpłatnej konferencji, wystarczy zarejestrować się na stronie biznes.key2print.com lub drogą mailową, pisząc na info@key2print.com.