Nowości, Wielki Format

Drukarki III generacji i ich użytkownicy w kampanii Success Story with HP Latex

Integart startuje z nowym projektem dedykowanym technologii HP LATEX, zapowiadając, że na stałe wpisze się on w kalendarz jej działań marketingowych.

– W Kampanii „Success Story with HP LATEX” będziemy prezentować użytkowników HP Latex III generacji. Na łamach prasy branżowej, portali branżowych oraz w mediach społecznościach będziemy pokazywać Państwu drogi rozwoju naszych Partnerów biznesowych, którzy podjęli się wdrożenia tej technologii u siebie w firmie. Będziemy śledzić ich losy oraz ukazywać, jaki wpływ miała ta decyzja na dalszy rozwój ich firmy. Będziemy również prezentować opinie klientów końcowych, którzy są największym beneficjentem zmian, jakie niesie ze sobą nowa technologia HP Latex – mówi Beata Wrona, Marketing Manager w firmie Integart.

– Jesteśmy przekonani, że HP Latex jest godnym następcą istniejących na rynku rozwiązań w segmencie LFP i przez to znajdzie on wielu odbiorców zainteresowanych stałym unowocześnianiem swojego parku maszynowego o najnowsze zdobycze technologiczne. Możliwości, jakie dają urządzenia drukujące trzeciej generacja HP z serii 300 czyni je bezkonkurencyjnymi zarówno, jeżeli chodzi koszt produkcji, jakość, trwałość, natychmiastową gotowość do aplikacji oraz walory ekologiczne. Drukarki są trwałe, wydajne, proste w eksploatacji, tanie i intuicyjne w obsłudze. – dodaje Tomasz Stawicki, Dyrektor ds. Handlowych HP Latex.

Pierwsza sprzedana zaraz po premierze drukarka HP Latex 360 przez Integart, stanęła w firmie Zenit Agencja Reklamy z Tczewa. – Był to dla nas dobry moment na rozpoczęcie i wdrożenie tego projektu. Firma funkcjonująca kilkanaście lat na rynku i zaczynająca od początku, od jednoosobowej małej agencji z jednym komputerem, jak mówi właściciel. Niezwykle ciekawa historia i fantastyczni ludzie, z którymi spotykaliśmy się podczas prezentacji w HP Demo w Błoniu. Firma z bogatym dorobkiem, maszynowym i projektowym specjalizująca się w reklamie outdoor’owej, dziś z Hp Latex chce zdobyć nowych Klientów, nowe rynki dając produkt bezpieczny i przyjazny dla środowiska – mówi Beata Wrona.

Projekt objęty jest patronatem medialnym OOH magazine i Signs.pl.

www.integart.com.pl