Etykiety i opakowania, Nowości

Nowa, globalna strategia firmy Smurfit Kappa

Firma Smurfit Kappa ogłosiła w czerwcu wprowadzenie nowej, globalnej strategii marki w 32 krajach pod hasłem Open The Future.

Nowa strategia koncentruje się na rozwoju odbiorców dzięki analizom zachowań konsumentów i
innowacjom, odzwierciedlającym nieustanne wysiłki właścicieli marek, by wygrać ten jakże ważny
Pierwszy Moment Prawdy, gdy kupujący wybierają jedną markę kosztem drugiej. W wyniku strategii powstanie program najgłębszej analizy zachowań, jakiej dokonano w branży opakowaniowej oraz nowa sieć innowacyjnych ośrodków – Experience Centre na całym świecie. Nowa, globalna kampania marki nosząca nazwę Open the future jest wizytówką zaangażowania firmy Smurfit Kappa w rozwój klientów dzięki proaktywnemu podejściu opartemu na słuchaniu oraz nieustannemu poszukiwaniu niezwykłych korzyści, które wpływają na wybór marki przez konsumenta.

Strategia czerpie z globalnych doświadczeń firmy z dziedziny opakowań, papieru oraz zrównoważonego rozwoju, by pomóc w rozwiązywaniu faktycznych problemów w oparciu o lepszą znajomość konsumenta. Nowa strategia marki to wynik dwunastomiesięcznego, globalnego programu badań, prowadzonego przez najlepszych specjalistów w branży business-to-business w celu ustalenia, czego naprawdę właściciele marek oczekują od branży opakowaniowej. Badania objęły klientów, dostawców i inwestorów, a także wewnętrzne konsultacje z pracownikami Smurfit Kappa zatrudnionymi w Europie, Ameryce Północnej i Południowej.

– Świat globalnych marek coraz szybciej się zmienia i stawia coraz większe wyzwania, lecz jednocześnie jest pełen możliwości dla tych, którzy witają z otwartymi rękami nowe pomysły i stają na czele nowych technologii i nowych trendów. My nie jesteśmy wyjątkiem. Nasze podejście do innowacji musi opierać się na najbardziej wnikliwych analizach, dokładnie odzwierciedlających podejście marek, które są naszymi klientami – powiedział Gary McGann, Prezes Grupy Smurfit Kappa.

Wprowadzaniu nowej strategii marki będzie towarzyszyć szereg wysokiej jakości programów obsługi klienta i innowacji, przełomowych dla całej branży. Jest to program specjalnie opracowanych analiz zachowań klientów, stworzonych z myślą o świecie opakowań, wnoszącym głębokie zrozumienie rynków konsumentów, ich zachowań oraz trendów, dotychczas niespotykanych w branży.

Ponadto Smurfit Kappa tworzy nową sieć innowacyjnych ośrodków na głównych rynkach działalności firmy. Centrum będzie znajdować się we wzorcowym międzynarodowym Experience Centre zlokalizowanym na lotnisku Schiphol w Amsterdamie