Druk Cyfrowy, Nowości

“Biznes: E-commerce, marketing internetowy Twojej drukarni”.

Konferencja “Biznes: E-commerce, marketing internetowy Twojej drukarni” która odbyła się 12 czerwca w Warszawie była pierwszą konferencją o rozwiązaniach e-commerce dla branży poligraficznej.

Konferencja okazała się dużym sukcesem, wzięło w niej udział ponad 50 osób, w przeciągu 7 godzin uczestnicy wysłuchali 9 ekspertów, którzy podzielili się wiedzą i doświadczeniem z zakresu marketingu internetowego i e-commerce.

Marek Broda z SALESmanago pokazał jak zautomatyzaować marketing i sprzedaż w drukarni internetowej poprzez inteligentne systemy mailingowe, tak aby pozyskiwać więcej klientów i skutecznie budować ich lojalność. Metody sprzedaży w social media omówił Krzysztof Starzecki z Facead. Konrad Wadowski z Marketing Wizards Group odpowiedział na pytanie jak skutecznie zaistnieć online i pozyskać nowych klientów w internecie dzięki rozwiązaniom Google.

Igor Kluź z Key2Print porównał efektywność e-commerce z tradycyjnym systemem sprzedaży i opowiedział o możliwościach wykorzystania nowej wersji systemu Key2Print w e-commerce.

Temat  globalnych trendów na rynku poligraficznym i pomysły na rozwój przybliżył Tomasz Nazaruk wraz z Jackiem Krucińskim z Ricoh.

Piotr Klanjberg z Fotolii przedstawił korzyści płynące z integracji największego banku zdjęć z narzędziem do sprzedaży on-line.Michał Moczulski z Akondy oraz Krzysztof Panawa z Duplo zaprezentowali innowacyjne rozwiązania introligatorskie, które umożliwią i usprawnią realizacje zleceń internetowych.

Organizator konferencji – Key2Print, już teraz zaprasza na lipcowo-sierpniowe road show po polskich miastach – Warszawa, Katowice, Wrocław, Poznań, Gdańsk, Kraków podczas którego szerzej omówi tematykę rozwinięcia sprzedaży on-line dzięki nowej wersji systemu Key2Print 2.0.

Zachęcony sukcesem tematyki konferencji Key2Print zaprasza również na drugą część “E-commerce i marketing internetowy Twojej drukarni” już w II połowie września do Warszawy.

Więcej informacji dostępnych będzie niebawem na www.key2print.com.

Patronem Medialnym wydarzenia był OOH magazine.