Nowości, Wielki Format

Wydarzenia specjalne podczas Festiwalu Marketingu i Druku

W czasie trwania Festiwalu Marketingu i Druku zwiedzający będą mogli wziąć udział w szeregu wydarzeń specjalnych. Obowiązuje bezpłatna rejestracja, ilość miejsc ograniczona.

Pierwszego dnia na Festiwalu Marketingu i Druku zagoszczą wyjątkowi profesjonaliści, by podzielić się z uczestnikami swoją wiedzą i doświadczeniem.

Pierwszy dzień Festiwalu, 09.10.2013, Goście Specjalni:

12:00 Piotr Wasilewski, Agencja Wasilewski
Niezapomniane plakaty z dwóch dekad polskiej reklamy 1990-2010.

13:00 Małgorzata Zielińska-Łazarowicz, Kancelaria Rzeczników Patentowych IP & Law
Ochrona marki jako znaku towarowego.

14.00 Krzysztof Stypułkowski, Manufaktura Czekolady
Czekolada – od ziarna do tabliczki.  

14.30 Katarzyna Urbanek, Cathrin
Nowoczesny druk cyfrowy – podłoża i  możliwości druku cyfrowego.

Drugi dzień Festiwalu, 10.09.2013 r., konferencja poświęcona technologii Web2Print:

Plan konferencji:

11.00 – 11:20     AGFA, Krzysztof Sadziński
StoreFront czyli Web2Print dla wymagających!

11.30 – 11:50     Reprograf, inż. Paweł Szarubka
Licencja na oszczędzanie w Drukarni.

12.00 – 12:20     MNUMI, Piotr Pakier
Od przyjęcia zamówienia po windykację należności czyli Web2Print, to nie tylko strona internetowa.

12.30 – 12:50     digitalprint.pro, Grzegorz Leśniowski
Nowoczesne i kompleksowe oprogramowanie do zarządzania pracą drukarni.

13.00 – 13:20     Key2Print, Igor Kluź
Zwiększ sprzedaż i zyski w swojej drukarni!

Wystąpienia odbędą się w warszawskim EXPO XXI, Hala IV,  w Sali Konferencyjnej na I piętrze nad Recepcją Targową.

Udział w konferencjach jest bezpłatny. Obowiązuje rejestracja, zgłoszenia przyjmuje Tomasz Rola, t.rola@oohmagazine.pl, nr telefonu: 515 077 604. Ilość miejsc ograniczona.