Nowości, Wielki Format

Konferencja PRINT&WIN na Festiwalu Marketingu i Druku

Drugiego dnia Festiwalu Marketingu i Druku odbędzie się  konferencja poświęcona technologii  Web2Print. Przedstawiciele firm branży poligraficznej,  podczas 20 minutowych wystąpień, przedstawią najważniejsze zagadnienia internetowych systemów zarządzania pracą i sprzedażą usług drukarni.

– Technologie Web2Print zrewolucjonizowały rynek poligraficzny. Moduły internetowe pozwalające na składanie i monitorowanie całego procesu zamówień bez wychodzenia z domu to oszczędność czasu i pieniędzy dla klienta. Oszczędzają też drukarnie, którym te systemy pozwalają obniżyć koszta produkcji i ułatwiają ekspansję na rynki zagraniczne.  Jeszcze w 2009 roku wartość całości zleceń składanych tą metodą w Europie Zachodniej sięgała 4 mld euro. W 2012 roku było ich już dwa razy więcej. Nasza konferencja przybliża kilka najlepszych rozwiązań dostępnych na polskim rynku – mówi Robert Załupski, dyrektor Festiwalu.

Plan konferencji:

11.00 – 11:20     AGFA, Krzysztof Sadziński
StoreFront czyli Web2Print dla wymagających!

11.30 – 11:50     Reprograf, inż. Paweł Szarubka
Licencja na oszczędzanie w Drukarni.

12.00 – 12:20     MNUMI, Piotr Pakier
Od przyjęcia zamówienia po windykację należności czyli Web2Print, to nie tylko strona internetowa.

12.30 – 12:50     digitalprint.pro, Grzegorz Leśniowski
Nowoczesne i kompleksowe oprogramowanie do zarządzania pracą drukarni.

13.00 – 13:20     Key2Print, Igor Kluź
Zwiększ sprzedaż i zyski w swojej drukarni!

Konferencja odbywa się 10 września 2013 r., w warszawskim EXPO XXI, Hala IV, w Sali Konferencyjnej na I piętrze nad Recepcją Targową.

Udział w konferencji jest bezpłatny. Obowiązuje rejestracja, zgłoszenia przyjmuje Tomasz Rola, t.rola@oohmagazine.pl, nr telefonu: 515 077 604. Ilość miejsc ograniczona.