Nowości, Wielki Format

OOH magazine patronem medialnym Labelexpo Europe 2013

OOH magazine został patronem medialnym wiodących targów w dziedzinie etykiet i opakowań, Labelexpo Europe.  Impreza, która odbędzie się w Brussels Expo w dniach 24-27 września br., jak zapowiadają organizatorzy, ma być „magicznym show” jakiego nie widziano w ponad 30-letniej historii targów.

W 2011 r. impreza przyciągnęła ponad 28 tys. zwiedzających ze 123 krajów. Labelexpo Europe skierowane jest dla drukarń i firm zajmujących się produkcją etykiet, opakowań giętkich i pudełek składanych; właścicieli marek; projektantów opakowań i etykiet oraz dostawców dla przemysłu. Tegoroczna edycja imprezy, w siedmiu halach zgromadzi ponad  550 wystawców, którzy zaprezentują najnowsze maszyny, technologie, rozwiązania i materiały mające na celu poprawę wydajności i zwiększenie rentowności przedsiębiorstw związanych z branżą etykiet.

Labelexpo to jedyna okazja by jednocześnie zobaczyć najnowsze osiągnięcia w zakresie druku cyfrowego, maszyn do drukowania na różnych podłożach, systemów dekoracji w linii, etykiet RFID oraz procesów przygotowania do druku i wykonywania płyt drukarskich, a to wszystko na wydzielonych strefach tematycznych. Na warsztatach Package Printing Workshops uczestnicy poznają nowe rozwiązania w zakresie zapewnienia wartości dodanej w swojej działalności, a także w jaki sposób produkować pudełka składane z tektury, opakowania giętkie czy tuby laminowane.

Rezerwacje pod adresem www.labelexpo-europe.com. Do 18 września bilety wstępu można rezerwować w obniżonej cenie 50 EUR.