Nowości, Wielki Format

Katalogi PROMO na Festiwalu Marketingu i Festiwalu Druku 2013

Upominki reklamowe to już nieodłączny element prawie każdej strategii marketingowej.  87% marketerów uważa, że upominki są skutecznym nośnikiem reklamy i elementem tworzenia wizerunku. Tego samego zdania są również Wydawcy katalogu PROMO, prezentując już siódme wydanie swoich katalogów.

Katalogi PROMO ukażą się już po raz siódmy, co świadczy o niesłabnącej popularności magazynu. Zawierają bogatą ofertę upominków świątecznych i poligrafii, czytelnie dzieląc rynek artykułów promocyjnych. Katalog po raz kolejny zostanie wydany w dwóch osobnych grzbietach skierowanych do konkretnych grup docelowych – agencji reklamowych i klientów końcowych, ukażą się w łącznym nakładzie 8000 egzemplarzy. Jest to sprawdzona formuła, która pozwala na precyzyjne targetowanie produktów.

Katalogi są jedynym i oficjalnym wydawnictwem targów Festiwalu Marketingu oraz Festiwalu Druku, gdzie będą dystrybuowane w czasie trwania całego eventu. Magazyn będzie również kolportowany w wysyłce imiennej do adresatów, znajdujących się w bazach danych miesięcznika OOH magazine. Jak co roku, nie zabraknie wersji elektronicznej.

Poziomy format, który wprowadzono po raz pierwszy przy piątej edycji, został zachowany również w tegorocznej edycji. To nietypowe rozwiązanie umożliwia nie tylko prezentację większej ilości artykułów promocyjnych, lecz co najważniejsze jest chwalone przez Odbiorców publikacji.

Organizator targów jest również operatorem największej wyszukiwarki gadżetów reklamowych w Polsce. Na stronie www.giftsonline.pl znajduje się prawie 40 tys. różnych propozycji upominków i ponad 500 zarejestrowanych firm z branży reklamowej.

Linki do poprzedniej edycji:

Katalog Promo Agencje Reklamowe www.pub.oohmagazine.pl/2012/PROMO_AR09.pdf

Katalog Promo Klient Końcowy www.pub.oohmagazine.pl/2012/PROMO_KK09.pdf