Nowości, Wielki Format

Car wrapping robi karierę

Obrandowana flota jest dziś normą i obowiązkiem marketingowym każdej firmy. Poprawna aplikacja folii nie jest wcale taka prosta, trzeba zastosować się do szeregu elementarnych zasad, które mogą mieć istotny wpływ na estetykę efektu końcowego. Należy pamiętać, że firmowy samochód jest wizytówką i jednym z nośników identyfikacji wizualnej.

Zainteresowanie technikami oklejania samochodów rośnie, ponieważ wzrasta także zapotrzebowanie na takie usługi. Ikonos regularnie organizuje, cieszące się dużą popularnością warsztaty i szkolenia pt. „Aplikacje samochodowe od A do Z”. Wszystkie te działania mają na celu dostarczanie klientom i dystrybutorom pełnej oferty materiałów oraz niezbędnego know-how w zakresie car wrapping'u. (…)

Artykuł ukazał się we wrześniowym dodatku do OOH magazine – Raporcie Dostawców Mediów i Maszyn

Cała publikacja dostępna pod adresem:
http://pub.oohmagazine.pl/2010/RAPORTDMM.pdf