Nowości, Wielki Format

Fujifilm i Urban Storm poszerzają granice reklamy

Firma Urban Storm nawiązała współpracę z Fujifilm. Majacy oddziały w Bristolu i Londynie Urban Storm działa od 2001 roku specjalizując się w rynkach wielkiego formatu, reklamy zewnętrznej i banerowym.

Reklama zewnętrzna od pewnego czasu boryka się z żądaniami zleceniodawców dotyczącymi produktów wysokiej jakości oraz z żądaniami właścicieli lokalizacji odnośnie redukcji kosztów i łagodzenia negatywnego wpływu na środowisko. Dostrzegając potrzebę stworzenia innowacyjnego rozwiązania tego konfliktu, firmy rozpoczęły poszukiwanie systemu reklamy zewnętrznej, który byłby systemem wysokiej jakości, przyjazny dla środowiska i o niższych kosztach.

Rezultatem poszukiwań jest projekt i patent na system STORMFLEXTM. Jest to sztywna rama składająca się z szeregu opatentowanych klipsów, z których każdy może udźwignąć 85 kg lekkiego polietylenu (PE) o gramaturze 110g, utrzymując w pełni przetwarzalny plakat na tkaninie PE ECOFLEXTM, spełniając wszystkie wymogi techniczne do zastosowań zewnętrznych. Wytrzymałość klipsów umożliwia naciągnięcie plakatu w taki sposób, że jest on równo napięty a grafika jest idealnie płaska, zapewniając wykończenie o wysokim standardzie. Zauważalny wzrost jakości i redukcja kosztów dla klienta zwiększają efekt całości.

Aby wydajnie drukować na materiale PE, Urban Storm szukał drukarki wielkoformatowej i technologii tuszu, zapewniających taką głębię koloru i jaskrawość, jaka widoczna jest na tradycyjnie wyklejanych tablicach.

Urban Storm drukuje na maszynie Uvistar plakaty o powierzchni 18m2 (48 arkuszy) na materiale PE z zaznaczonymi punktami mocowania klipsów. Plakaty są następnie układane na stole z podsysem, przycinane na właściwy rozmiar i pakowane natychmiast do kartonu wielkości pudełka na pizzę, i ostatecznie wysyłane. Arkusze są suche po wyjściu z drukarki, nie mają przykrego zapachu, są wytrzymałe, bardzo lekkie i mogą być ciasno zwijane dla łatwego transportu.