Nowości, Wielki Format

Podsumowanie roku – Sako Expo

 

Największe wydarzenie branżowe roku 2007?
Radosław Łuczak Sako – Expo: Wydarzeniem były targi reklamy OUTDOOR w Poznaniu.
 
Najciekawsza kampania outdoorowa w roku 2007?
RŁ: Urodzinowa kampania Outdoor Media
 
Najważniejsze wydarzenie mijającego roku w Państwa firmie?
RŁ: Uruchomienie pierwszych filii firmy Sako-Expo: na Dolnym Śląsku w Jaworznie i Warszawie.
 
Co zmieniło się na rynku reklamy na przestrzeni roku?
RŁ: W ostatnim kwartale mijającego roku zauważyliśmy tendencje wśród powrotu do jakości po okresie wszech panującej ceny.
 
W jakim kierunku powinien on zmierzać?
RŁ: Zwiększenie liczby reklam podświetlanych widocznych zwłaszcza w sezonie jesienno-zimowym i wieczorami oraz zwiększenie estetyki reklam outdoorowych a dokładnie ich rozmieszczenia.
 
Czy cele, które założyli sobie Państwo na roku 2007 zostały osiągnięte?
RŁ: Nie wszystkie. Z zasady wolimy planować 150% normy by osiągnąć 110%, tak samo było w mijającym roku
 
Jakie działania marketingowe planują Państwo w przyszłym roku? 
RŁ: Po tym jak wypracowaliśmy sobie  pozycje lidera wśród dostawców kolorowego PCV planujemy silne zaakcentowanie naszej obecności jako dostawcy mediów do druku. Poza tym
dalszy rozwój filii  i  uzupełnienie nowych linii produktowych.
 
Czego można życzyć Państwu w nowym 2008 roku?
RŁ: Pozytywnego rozwoju działań, które rozpoczęliśmy w 2007 roku, nowych kreatywnych idei w 2008r.