Nowości, Wielki Format

Podsumowanie roku – Centrum Produkcji Reklamowej

Najciekawsza kampania outdoorowa w roku 2007?
Michał Zych Specjalista ds. marketingu i działu PR: Ubiegły rok obfitował w wiele ciekawych kampanii outdoorowych. Bardzo podobała mi się kampania „Odważni od dziecka” agencji Walk The Line dla Solid Security oraz kampania Amnesty International – „Pisz, dopóki nie uwolnisz wszystkich”. Jednak największe wrażenie wywarły na mnie (ale ze względu na nośnik) kampanie reklamowe umieszczone na kadłubach samolotów. To bardzo ciekawy nośnik – szkoda, że jeszcze tak mało popularny w Polsce.

Najważniejsze wydarzenie mijającego roku w Państwa firmie?
MZ: W CPR mijający 2007 rok to przede wszystkim rok modernizacji i inwestycji. Zwiększająca się ilość obsługiwanych przez CPR klientów oraz ich wymagania pozwoliły na dalszy, dynamiczny rozwój firmy. Pierwsza z największych inwestycji to adaptacja nieużywanych do tej pory budynków na nowoczesne spełniające najwyższe standardy hale produkcyjno – magazynowe. Dzięki tej inwestycji przybyło w naszej firmie 1500 m2! Finalnie daje nam w tej chwili 2500 m2 powierzchni produkcyjnej. Dodatkowo został oddany do użytku nowy budynek dla drukarni cyfrowej gdzie swoje miejsce znalazły 4 drukarki wielkoformatowe – flatbed UV Nur Tempo – 3,2 x 2 m, Yeti – szerokość 3,2 m, 2 Rolandy szerokość 2,6 m i 1,87 m . Nowe urządzenia to nowe produkty i usługi. Wprowadziliśmy do oferty nowe nośniki: baner backlite z poddrukiem (elastyczne lico), papier citylight z poddrukiem. Z usług – profesjonalne, szybkie frezowanie i wycinanie elementów z mediów płaskich oraz rebrending placówek handlowych.
Dodatkowe pozytywne zmiany to nowa strona www.cpr.wroc.pl oraz nowa struktura organizacyjna firmy. CPR otrzymał nowe kolory firmowe i jednolitą komunikację wizualną. Hasło przewodnie „Twoja siła w reklamie”

Co zmieniło się na rynku reklamy na przestrzeni ostatniego roku?
MZ: Coraz więcej jest nowinek takich jak pachnąca reklama, projekcje wyświetlane na chodnikach i budynkach oraz reklama 3d umieszczona na chodnikach, budynkach itp. – jeśli chodzi o wielki format to przyprawia o zawrót głowy szybkość z jaką rynek zdobywa technologia UV.

W jakim kierunku powinien on zmierzać?
MZ: Przede wszystkim rynek reklamy outdoorowej powinien w końcu zostać unormowany prawnie – nasze miasta zaczynają przypominać jarmark. Oprócz tego firmy powinny zacząć konkurować ze sobą w kategoriach jakości i obsługi, a nie tylko ceny. Skorzystają na tym dwie strony. Klient, który finalnie otrzyma bardzo dobry produkt i producenci, którzy stawiają na rozwój.

Czy cele, które założyli sobie Państwo na roku 2007 zostały osiągnięte?
MZ: Głównym naszym założeniem w 2007 roku była modernizacja naszej firmy i plan ten został zrealizowany. Natomiast ponad planowe okazały się zakupy nowych maszyn wielkoformatowych – Yeti 3,2m i Rolanda EX 1,87m co zwiększyło moc drukarni do 3300 m3 druku na dobę. Kolejnym zakupem jest też produkcyjna frezarka Axyz 6000, która jest w stanie wyfrezować do dowolnego kształtu zadrukowane płyty 3 x 2 m!
Jesteśmy zadowoleni, że marka CPR coraz bardziej jest rozpoznawalna i doceniana na rynku reklamy, tym bardziej że potwierdzają to nasi klienci.

Jakie działania marketingowe planują Państwo w przyszłym roku?
MZ: Na początku przyszłego roku będziemy mieli przyjemność zaprezentować nasze możliwości na dwóch kolejnych imprezach targowych – pierwsza z nich to debiutanckie targi Outdoor Media Expo oraz Rema Days 2008, na które wszystkich oczywiście serdecznie zapraszamy. Reszta roku to przede wszystkim nasza obecność w prasie oraz portalach branżowych. Planujemy też wprowadzenie programów lojalnościowych dla naszych stałych klientów – a dla nowych – bardzo atrakcyjne akcje promocyjne.
Dodatkowo cała flota CPR zostanie oklejona zgodnie z nową „szatą” graficzą.

Czego można życzyć Państwu w nowym 2008 roku?
MZ: Aby nadchodzący rok był równie pomyślny dla naszej firmy jak ten czego sobie i wszystkim czytelnikom życzę!