Nowości, Wielki Format

Display SuperstarPOLAND 2007

 

28 marca, drugiego dnia targów Euro-Reklama OUTDOOR EXPO, nastąpiło także rozstrzygnięcie konkursu SuperstarPOLAND 2007. Po raz drugi w Poznaniu najlepsze ekspozytory POS oceniło grono ekspertów, wyłaniając zwycięzców w kilku kategoriach.

Jury przyznało nagrody za najlepsze instalacje reklamowe roku 2006 w kategoriach instalacji stałej, tymczasowej i międzynarodowej oraz w kategoriach: „najlepszy projekt”, „najwyższa jakość techniczna” i „najbardziej innowacyjne rozwiązanie”.

Instalacje stałe 1:

  • Brązowy Superstar: Ergo, klient: Nivea

  • Srebrny Superstar: Alrec Sign & Display, klient: Handwork Communication

  • Złoty Superstar: Willson & Brown, klient: Nestle Poland

Instalacje stałe 2:

  • Brązowy Superstar: Ergo, klient: Brown Forman

  • Srebrny Superstar: Willson & Brown, klient: Procter & Gamble

  • Złoty Superstar: Magit, klient: Bottonova

Instalacje tymczasowe1

  • Brązowy Superstar: Willson & Brown, klient: Unilever

  • Srebrny Superstar: Willson & Brown, klient: Diageo

  • Złoty Superstar: SCA Poznań Display, klient: Kraft Food Polska

Instalacje tymczasowe 2

  • Brązowy Superstar: Anvis, klient: Lorenz Bahlsen Snack World

  • Srebrny Superstar: Extend Vision, klient: ITI Neovision

  • Złoty Superstar: Anvis, klient: Polmos Lublin

Instalacje międzynarodowe:

  • Brązowy Superstar: Willson & Brown, klient: Pepsico International

  • Srebrny Superstar: Alrec Sign & Display, klient: Sony Ericsson

  • Złoty Superstar: Willson & Brown, klient: Nestle

Najlepszy projekt:

  • Złoty Superstar: Magit, klient: Bottonova

Najwyższa jakość techniczna

  • Złoty Superstar: Magit, klient: Bottonova

Najbardziej innowacyjne rozwiązanie

  • Wilson & Brown, klient: Nestle

Organizatorami konkursu Display SuperstarPOLAND 2007 było Wydawnictwo Display GmbH Hamburg oraz Międzynarodowe Targi Poznańskie Sp. z o.o. Podobne konkursy odbywają się od kilkunastu lat w Niemczech, a także we Włoszech (Mediolan), Rosji (Moskwa) i Hiszpanii (Madryt). Wyróżnieni w konkursie SuperstarPoland mogą zatem skutecznie chwalić się nagrodą i w ten sposób promować swoje produkty nie tylko w Polsce, ale i na świecie