NOWOŚĆ

Zmiany w obsłudze serwisowej Epson

Firma Epson informuje, iż mając na względzie zapewnienie jak najwyższego poziomu obsługi serwisowej swoim klientom, zdecydowała się rozszerzyć współprace z firmą LetMeRepair Poland sp. z o.o., jako oficjalnym partnerem w zakresie serwisowej opieki gwarancyjnej.

Od 1.04.2018 r. LetMeRepair obsługiwać będzie wszystkie zgłoszenia napraw i serwisów gwarancyjnych sprzętu Epson, obsługując je zgodnie z najwyższymi standardami. Użytkownicy urządzeń Epson mogą rozwiązywać problemy ze sprzętem zarówno kontaktując się z oficjalną infolinią Epson pod nr +48 22 295 37 25 (pn.-pt. od 9.00 do 17.30), jak i dostarczać sprzęt bezpośrednio do serwisu LetMeRepair w Warszawie przy ul. Harfowej 1a.

Równocześnie końca dobiega współpraca z dotychczasowym partnerem serwisowym Epson - DEA Sp. z o.o. Z początkiem kwietnia wszystkimi zgłoszeniami obsługiwanymi przez DEA oraz związanymi z nimi zapytaniami klientów zarządzać będzie LetMeRepair.

Dodane tagi