ARTYKUŁ

Podsumowujemy 9. edycję FestiwalDruku.pl

W dniach 13-14 września br. podczas największych w drugiej połowie roku roku targów reklamy i poligrafii FestiwalDruku.pl swoją ofertę zaprezentowali dostawcy mediów i maszyn dla branży reklamy i poligrafii. Targi zanotowały 20% wzrost odwiedzających, a samej imprezie towarzyszyły liczne wydarzenia dodatkowe: konferencje, warsztaty, pokazy, szkolenia oraz konkursy branżowe.

 - Jesteśmy bardzo zadowoleni z tegorocznej edycji FestiwalDruku.pl. Po pierwsze, cieszy nas zdecydowany wzrost frekwencji na targach, a także wzrost ilości zagranicznych gości odwiedzających naszą imprezę. Wiele wydarzeń dodatkowych jak szkolenia, pokazy car wrappingu czy warsztaty przełożyły się na bogaty i ciekawy program imprezy. Największym sukcesem tej edycji są jednak pozytywne głosy wystawców, które utwierdzają nas w tym, że zmierzamy w dobrym kierunku - mówi Monika Opałka, dyrektor sprzedaży OOH magazine, organizatora targów.

FestiwalDruku.pl 2017 to 250 wystawców, 6000 zwiedzających i wspomniane wydarzenia dodatkowe, w tym premierowe pokazy urządzeń. Podczas targów firma Canon prezentowała premierowo maszynę Océ Colorado 1640 – nowy 64-calowy ploter drukujący z roli na rolę, wyposażony w przełomową technologię UVgel. Europejska premiera maszyny odbyła się podczas tegorocznej Fespy w Hamburgu, polscy użytkownicy mogli zobaczyć ją po raz pierwszy właśnie podczas targów FestiwalDruku.pl. Kolejna premiera targowa to maszyna Oki Pro8342WT – drukarka wykorzystująca zaawansowaną technologię białego tonera. Firma EMB Systems prezentowała po raz pierwszy nową drukarkę do nadruku bezpośredniego – Brother GTX.

Podczas FestiwalDruku.pl firma Alma Trend prowadziła warsztaty pod hasłem „Amazing but true – czyli zaskakujące możliwości termotransferu”. Wśród wydarzeń dodatkowych znalazła się także II edycja konferencji Etykiety.pl Etigraf dla branży opakowaniowej oraz warsztaty ze zgrzewania banerów prowadzone przez firmę Heisslufttechnik.

Wielkim wydarzeniem branżowym były pokazy oklejania samochodów. Jednym z nich był Car Wrapping Show – zorganizowany przez organizatora targów – OOH magazine we współpracy z firmami Avery Dennison i Igepa Polska. Na stoisku firmy Ikonos zwiedzający w ramach Akademii Ikonos również mogli zobaczyć aplikatorów car wrappingu w akcji.

Podczas targów na swoich stoiskach wystawcy prezentowali zwycięskie zgłoszenia w konkursie o Złoty Medal Festiwalu – na najbardziej innowacyjne produkty, maszyny i oprogramowania.

Wydarzeniu towarzyszyła kolejna edycja Raportu Dostawców Mediów i Maszyn – największej publikacji o rynku poligrafii reklamowej.  Każdy odwiedzający otrzymał swój egzemplarz katalogu. Pobrać go bezpłatnie można także TUTAJ.

Pełna galeria zdjęciowa dostępna jest TUTAJ.

Podział zwiedzających:

- drukarnie 66 %,

- agencje reklamowe 24%

- agencje reklamy zewnętrznej 8%,

- inne 2%.

FestiwalDruku.pl odbywał się w EXPO XXI w Warszawie, 13-14 września 2017 r. Równolegle miały miejsce targi FestiwalMarketingu.pl.

www.festiwaldruku.pl

KL

Dodane tagi