NOWOŚĆ

Epson zaprasza na spotkanie podczas 9. FestiwalDruku.pl

W dniach 13-14 września 2017 odbędzie się dziewiąta edycja Targów Reklamy i Poligrafii Reklamowej FestiwalDruku.pl. Epson, po raz kolejny zaprezentuje  tam sprzęt dedykowany do branży reklamowej.

Firma Epson, ekspert w dziedzinie wdrażania innowacyjnych technologii związanych z drukiem i obrazowaniem, znajdzie się w gronie ponad 250 wystawców na tegorocznym FestiwalDruku.pl w dniach 13-14 września. Na stoisku marki zostanie zaprezentowany szereg urządzeń dedykowanych dla branży reklamowej. Będzie to wyjątkowa okazja do obejrzenia w jednym miejscu portfolio działających urządzeń, które ze względu na gabaryty nie są dostępne podczas prezentacji u klientów. Dodatkowo Epson przygotował dla gości targów specjalne oferty.

Wśród prezentowanych urządzeń znajdzie się paleta atramentowych drukarek wielkoformatowych do zastosowań reklamowych i druku tekstyliów , w tym takie modele jak SureColor SC-S40610, SC-S80610, SC-T5200D MFP, SC-P10000. Ofertę uzupełni cyfrowa drukarka do bezpośredniego drukowania na odzieży (DTG) SureColor SC-F2000, i dedykowana do druku sublimacyjnego m.in. na tekstyliach drukarka SC-F9200. D700, C7500/C3500

Dla gości targów przewidziane są unikatowe oferty, przygotowane właśnie z myślą o specjalistach w branży reklamowej. Reprezentanci Epson czekają również na okazję, by zebrać opinie o marce prosto od klientów. Wszyscy goście będą mieli okazję porozmawiać o produktach Epson z przedstawicielami marki, którzy odpowiedzą na każde, nawet najbardziej zaawansowane pytanie.  


-  Sprzęt kierowany na rynek reklamy i poligrafii reklamowej musi zaspokajać szczególne potrzeby tak co do jakości, trwałości druku cyfrowego oraz skrócenia drogi od projektu do gotowego produktu. Kolejnym kluczowym aspektem jest koszt całego procesu, który musi zapewnić opłacalność reklamy. Urządzenia w technologii druku cyfrowego od Epson we wszystkich tych obszarach wyznaczają granice, a opracowane dla tej branży rozwiązania często trafiają na szeroki rynek biznesowy i konsumencki – mówi Tomasz Kuciński Senior Account Manager – LFP z Firmy Epson. – Dlatego też odwiedziny na naszym stanowisku podczas tegorocznego Festiwalu Druku mogą być okazją do spojrzenia na innowacje także w szerszym kontekście ekologii i nowego środowiska pracy od Epson. Z kolei praktycy poligrafii i reklamy docenią propozycje naszej oferty promocyjnej opracowanej na to wydarzenie.

Równolegle z targami dostawców mediów i maszyn odbywać się będą targi reklamy: FestiwalMarketingu.pl (www.FestiwalMarketingu.pl). Wydarzeniu towarzyszyć będzie kolejna edycja Raportu Dostawców Mediów i Maszyn – największej publikacji o rynku poligrafii reklamowej oraz opakowań i druku etykiet.

Epson zaprezentuje swoją ofertę 13-14 września podczas FestiwalDruku.pl na stoisku D5, Hala III. Spotkania umawiać można z Panem Tomaszem Kucińskim, Senior Account Manager – LFP w EPSON EUROPE - tomasz.kucinski@epson.eu

Trwa bezpłatna rejestracja na targi. Jako kod zaproszenia należy podać: FD33

www.epson.pl

www.festiwaldruku.pl

KL

Dodane tagi